2010. november 12., péntek

fekete desu : 3

hááát hölgyeim és uraim, yume megint fekete TT___TT igen kérem szépen hajat festettünk xd
am már naon rég nem irtam azóta am voltam egy despa és egy guild koncin is jjaaaa és egy grenmán is ,és szingli voltam de már megint van bnőm ^^ <3 haha~ jóól tolom xd
ma "vettem" kitűzőket xD
ééés kurva fáratt vok, mivel alig aluttam éjjel, me volt jobb dolgom is xD yaoi-fanfic ^^ uruha jóól megrakta ám chibirukiccsánt xd
nyuuu vettem cuncisüveget és abból kakaózok és kurva jóóó x3 ééés abból fogok pezsgőzni, meg sörözni xd
tnap meg elköltöttem egy rakat pénzt, xd és nem mentem suliba mivel nem volt kedvem xd nah jóó igazából szarul voltam szerdán.... -.- jaa és mint ma megtuttam a szemem bevan gyulladva :\ éééés Süti nem jön NSre TT______TT Sütiiii <3<3
ééés ettem Chicky ujjacskájáról tejszinhabot xd haha~
ééés ma egy szerepben megdugtam zerot xd haha ~
am vasárnap randim van :G haha~

ééés naon nincs kedvem többet irni szal ennyi xD
chuchu^^