2010. április 16., péntek

... Info osztályozóm előtt ...


Nyah, hétfőn infóosztályozóm lesz és szart se tok... Jellemző-.- Csütörtökön ( tnap ) nem mentem suliba mert ezt a köcsög gépet kellett újra telepítenem, jelzem ilyet soha ezelőtt nem csináltam de sikerüüüüült!!!!!!!!!!!!! *taps* Szóval egy zseni vok, csak a hülye tanároknak ez nem tűnik fel-.- az ő bajuk, én tom h az vok, és ennyi:DxD És mivel tnap nem mentem ezért ma se mentem be.... hehe^^ Am Ta-chiiék ma 1 évesek!!!!!!!!!!! Éljeeeen!!! *tapstaps, örömében ugrál, mint egy 5 éves*

Amióta bekötötték a netet minden este éjfélig dumálunk Shadow-channal:D *most is vele beszél, meg Foxy-channal*
HOLNAP TALLOK AZ UKÉMMAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ójee~ (L)Aiji(L) - nem ő az uke-.-

Ja, elis felejtettem:D ... Nah jó ezt inkább kihagyom me nem publikus:D xD haha~~

Kurva jó ficukat olvastam manapság:D
Jah, am hnap tallok Norikoval és Inadaval is, és elvileg Norikonál alszom:D

jövő szombat és COOOON:D ójee~~ és ott is tallok az ukémmal, meg egy néhány semémmel:D ebből gruppen lesz *smirk*

Nah jó nem tom h mit írjak szal mentem, baai^^ chuu~

Ui: am a kép Ruru-tól jó nem?? Nekem kurvára teccik:$ nyah baai *lép*