2010. december 6., hétfő

...

nah már régen irtam szal gondoltam itt az ideje xd

üümmmm most torokgyuszival vok otthon xDD szal megint egy csomó skipp van a suliból xDD

tökyo hétvégém volt xD megint ügyesen produkáltam magam -.- gratu magamnak xD

am nevelőapám meg kedvesen elkúrta a telómat, szal letiltotta a simkártyámat és az új számommal nincs fészbúkom :@:@ ami kurva jóó gondolhattyátok -.-"
nah m1, majd bemeek tmobilhoz és elintéztetem xDD am nem meek nagy valószinűséggel szilveszteri NGNSre xD mert 1, csóró vok, 2 lehet h máshova meek xDD nah ez naon értelmes volt xDD

am sikerült nagy nehezen géphez jutnom, szal átjöttem nagybátyámhoz és ennyi xD

éééés gitároztak nekem MSNen keresztül :$ nyuu >< hehe~

ééés most még nem tom h mit irjak szal egyelőre megint ennyi voltam ^^ chuchu minna~