2010. december 22., szerda

Boldog Karácsonyt Minna ~

nah már elég régen irtam xDD és mivel karácsony lesz, ezér én nekem most támatt kedvem irni, mint kari ajándék az olvasóknak xDD (akik sztem nem léteznek de hát ez van xDD)

elég sok minden történt igy az utóbbi időben amit vagy azért nem irok le mer nem publikus, vagy azért nem mert nem emléxxem tisztán rá xDD

tnap megint elaluttam -.- szal kimaratt a suli, helyette Titivel lógtam xDD pollyén volt
a Corvinban dobozban aggyák a kinai kaját >< XDD

aztán tnap előtt (maybe) beszéltem Takechiivel SZIAAA CICAAAAA >< <3 aki elvben egy ideje a pasim, szal tökyo nekem mer végre megvan életem első pasija, aki mellé kaptam egy másikat is Chriss személyében >< SZERETLEEEK TITEKEEEET >< (ez most nyálas?? háát ha nem teccik nem kell elolvasni XD)

hááála a jóó égnek végre szünet van és nem kell bemennem abba a szájba baszott szar suliba xDD utálom, és ezt vállalom ^^

aztán ma reggel átjöttem nah jóó délben Beáékhoz (nagybátyám bnője xDD) és sütit sütünk, meg én gépezek xDD és eddig ennyi volt

nah mára ennyit ^^

MINDENKINEK KELLEMES ÉS BÉKÉS ÜNNEPEKEEE!!!!
SZERETLEEEEEK >< <3
baaai