2011. április 16., szombat

hááálii :3


nah jelentem még élek XDDD

elég régen irtam már, de ha az ember lánya nem jut géphez akk nehéz is irnia a cseszett blogjába XDD huuuh mi minden történt amióta utoljára irtam?? o.o asszem naaaaon sok minden.... :\

voltak jóó és persze rossz dolgok is...

jelen pillanatban nem vok a toppon, mer van elég probléma még igy is... család, suli, párkapcsolat, anyagi helyzet.... szal akad bőven.... T__T csak tudnám h mér engem ver az isten ennyi szarral *sóhaj*

háát itthon megint csak áll a bál... szal ha ingyen cirkuszt akartok gyertek hozzánk XDD *B2st- B2st is the best-et hallgat*

jahm am KPOPosodok, de elég rendesen ami nem is baj XDD mer rákellett h jöjjek h ez nem baj... persze nekem még mindig semmi bajom a JROCKkal csak a KPOP előnyt élvez... ugye Jaejoong-cicc~?? ^^ XDD

akk a suli.... *hatalmas sóhaj* háát eccerűen kifejezve.., megint én basztam el... :\ komolyan cask én vok olyan fasz h nem tanulok a hibáimból és mindig elkövetem őket újra meg újra?? o.o vagy vannak még rajtam kivül is ien szerencsétlenek?? XDD (ha vannak akk irjanak már rám fészen XDD) *nevet*

*táncolja a Mirotic-ot* hááát nem tom ... mit kéne még irnom?? :D

jaaaaj, téll.. MÁRCSAK 1 HÓNAAAAAAAAAAAP >< és nagykorú vagyok :D muhahahaaa~

akk Dir en Grey konci lesz augusztusban :D alig várom >< <3

bejutottam a Miyavi konci uccsó 3-4 számára, és Momoval, tökyol szórakáztunk, Sorry Sorry-t, Lucifert, Shockot meg Ring Ding Dong-ot táncoltunk MIYAVIra XDDDDDDD haha~

*Purple Line*

ma meg tökre kiéltem magam... annnnnyi Jaejoongos ficcet olvastma h csak na :D muhaha~

imádooooom Jaejoongcii cicát >< <3<3

nah jó nah, asszem ennyi :D nah páá~